torsdag den 23. januar 2014

Lækker ny gadget!

I julegave fik jeg af mine forældre et gavekort til Inspiration - og tanken var at de skulle bruges på en ny gryde fra Eva trio.
I bryllupsgave for 10 år siden fik vi en 4,8 L Multiline gryde og det er simpelthen den BEDSTE gryde jeg nogensinde har ejet. Ikke nok med at den er fuldstændig ligeså ren og pæn som den dag vi købte den, men den varmer op rigtig, rigtig hurtigt!!!

Vi valgte nummeret mindre på 3,6 L



men da gryden var på tilbud (!! - ja hvor heldig har man lov at være), ja så var der jo lidt penge til overs.... og for dem blev der købt denne her:

Lékué, omelet-maker til mikroovnen. 
Jeg havde godt set den i et reklameblad og tænkt at den kunne være sjov at prøve. Jeg har før lavet æg i mikro ovnen, når jeg var presset for tid om morgenen.

HOLD DA OP hvor blev jeg glædelig overrasket. For det første tog det ingen tid  - 3 min. (3,5 hvis man tæller tiden det tog at blande ingredienserne) og for det næste var den stadig lækker og saftig (og slet ikke tør, som jeg før havde oplevet når jeg lavede æg i mikro ovnen).

Nu overvejer jeg endda at købe én mere, så jeg kan have en på arbejde også. (jeg arbejder på en skadestue, så hurtig mad kan være rart, når der ikke altid er tid til at bikse noget lækker sammen), for det er da ret så let at have 2 æg + lidt grønt med på arb., og så smække dem 3 min. i mikro ovnen for efter at spise en lækker omelet. Mmmmm.

Så hermed mine varmeste anbefaling. Det er i hver fald en dejlig gadget til en nem morgenmad/frokost, når man spiser LC(HF).

Pennie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar