tirsdag den 24. juni 2014

W30 - Dag 1

Dagen er gået over al forventning! Og hvor er det dog skønt igen at spise (lidt) frugt!!!!!

Morgenmad: 



2 stk. æg & skinke cupcakes
Avokado og jordbær salat
Grøn smoothie

Jeg var overraskende mæt længe men savnede altså min kaffe må jeg nok tilstå - det blev dog til en dejlig kop grøn te i stedet. Jeg har drukket så meget kaffe på det sidste, jeg helt havde glemt hvor dejligt det er med en kop te ind i mellem.... skønt!

Frokost:



2 stk. pølse fyldte peberfruger med bacon + lidt jordbær fra haven - MUMS!

Aftensmaden:


1 bagt peberfrugt med svinekødsblanding og ½ majskolbe (uden smør!!!! ARGH! - men det gik....)

Alt i alt er dagen gået super godt. Jeg har nok fået drukket dobbelt så meget vand som jeg plejer, blot fordi jeg har snuppet et glas hver gang jeg havde lyst til en kop kaffe.... :) 

Jeg ser frem til i morgen..... Så langt, så godt!

Pennie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar