søndag den 3. august 2014

Slut på Whole 30 og endelig sommerferie....

Nåååå ja - det var så for en lille uge siden..... og ja tiden er bare fløjet afsted, men hvis vi nu lige rewinder lidt... så vil jeg fortælle om min sidste uge på Whole30...

Den var forfærdelig at komme igennem - helt utrolig frygtelig!!!
MEN glæden over at vide jeg kom igennem 30 .... HELE 30 DAGE uden sukker, hvedemel el. lign. var utrolig opløftende!! Det er en af de største tjenester jeg har gjort mig selv nogensinde, i hvert fald sundhedsmæssigt - og jeg føler en enorm bekræftelse af mig selv og min selvtillid er vokset KOLO-enormt! :)

Nu har den så stået på 1 uges ferie - og 1 uge mere er i vente - og jeg har bestemt ikke kørt efter Whole30 principperne.... men heller ikke kørt helt af sporet (ok, måske lige den ene dag, da den stod på morgenbrød, pastasalat og burgere til aftensmad... men det var kun én dag.... ok to.... sværger.... og så måske lige i morgen....) 
Jeg nyder min ferie i fulde drag og med god samvittighed. På Whole 30 nåede jeg nemlig at smide hold nu lige fast hele 8 kg!!!! og 21 cm godt fordelt på hele kroppen. Not bad for en måned - men jeg kan også med oprejst hoved sige at jeg har fulgt programmet til punkt og prikke - selvom den sidste uge trak godt nok tænder ud.....!!!

Jeg har dog også fundet ud af at jeg kan sagtens! Der er ikke noget at frygte, jeg kan sagtens undvære sukker, hvedemel og alt det andet snavs - og denne fornyet tro på mig selv har gjort at jeg, efter ferien, kaster mig ud i et nyt sundhedsprojekt......

..... det er nemlig på tide, at jeg får koblet lidt træning på min ellers ret så gode sundhedsrutine. Og det føler jeg mig efterhånden klar til. Jeg var faktisk i mine unge dage elitesvømmer, men har desværre ikke holdt det ved lige efter gymnasie-tiden, så træning er røget lidt i svinget - men nu skal jeg op på hesten igen!!!

Jeg har nemlig været ude og investere i .... TADA.....

Hvad siger i så? 

Det hele starter mandag d. 11. August og kører 100 dage frem...... 

Uha det bliver spændende og jeg glæder mig!! Whole30 har jo i hvert fald bevist at jeg sagtens kan!

.... men nu vil jeg nyde den sidste uges ferie først...... før det går løs!!

God sommer 

Pennie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar